Przejdź do głównej zawartości

Polecane

„Do you regret?”

Moi drodzy. W tym poście zwracam się do was z prośbą. Jako, że blog ma całkiem dobre wejścia, to postanowiłem to wykorzystać, i wierzę, że dzięki waszej pomocy wszystko się uda. Na blogu pisze od dwóch lat i wraz z powstaniem bloga powstał pomysł na książkę. (Spoiler - nie wyszło). Dopiero jakoś miesiąc temu zebrałem się i daje wszystkie siły w nowy projekt i wstawiam na popularna aplikację Wattpad. Jednak jako, że strona na której publikuje nie udoskonaliła kodu, to jestem skazany na reklamowanie mojej książki. (Na discordzie, na Twitterze, na Instagramie. DOSŁOWNIE WSZĘDZIE) ALE DZIŚ PRZYSZŁO OŚWIECENIE! Przecież mam bloga. BLOG MA AZ 100 wejść miesięcznie. A to wszystko dzięki wam. 🥰🥰🥰 I dziś proszę was abyście zajrzeli w moją książkę i jeśli macie konto to zostawcie coś po sobie. Dajcie znać, że żyjecie. Ale zanim linki i inne takie sprawy, to muszę wam opowiedzieć z czym to się je. A zatem... Książka opowiada historię o Allison, która ma sny (troszkę tematu ezo jest). W śnie po

Medytacja, co daje?

 Zapewne każdy z nas widział w telewizji jak chiński mistrz Kung fu medytował. Dla niektórych to jest zabawne a dla innych poważnie poważne. Jeszcze inni uważają że to mit który został wymyślony na potrzeby filmów. Jednakże to jest prawda.

Pewnie wielu z nas zastanawia się co daje nam medytacja. A zatem medytacja daje nam więcej niż sobie zdajemy, są to m.in.:

- poprawa pamięci,

- dodaje energii,

- uodparnia nas na stres,

- oczyszcza umysł.

To właśnie dla tych rzeczy warto medytować.

Medytacja z łacińskiego meditatio dosłownie znaczy zagłębianie się w myślach, rozważanie i namysł. Żeczywiście podczas medytacji wyciszamy się i rozmyślamy o naszej przyszłości, przeszłości lub teraźniejszości. Czasami nawet nie rozmyślamy nasza podświadomość znajduje się nigdzie i nigdy w świecie rzeczywistym. 

Co jeszcze ciekawsze nasz umysł może powędrować do światów nierealnych takich jak Kronik Akaszy.

A zatem w dzisiejszym wpisie dowiedzieliśmy się co to medytacja, a ja poruszyłem temat przemieszczania się naszych umysłów podczas niej do innych rzeczywistości.

Podejrzewam że zainteresowałem Was czym są Kroniki Akaszy więc porusze ten temat w następnym wpisie.

A tym którzy są niecierpliwie i już chcą to wiedzieć odpowiedź znajdziecie na naszym forum ezoterycznym:

www.ezoteryczny.4ra.pl


BPW

Komentarze

Popularne