Przejdź do głównej zawartości

Polecane

„Do you regret?”

Moi drodzy. W tym poście zwracam się do was z prośbą. Jako, że blog ma całkiem dobre wejścia, to postanowiłem to wykorzystać, i wierzę, że dzięki waszej pomocy wszystko się uda. Na blogu pisze od dwóch lat i wraz z powstaniem bloga powstał pomysł na książkę. (Spoiler - nie wyszło). Dopiero jakoś miesiąc temu zebrałem się i daje wszystkie siły w nowy projekt i wstawiam na popularna aplikację Wattpad. Jednak jako, że strona na której publikuje nie udoskonaliła kodu, to jestem skazany na reklamowanie mojej książki. (Na discordzie, na Twitterze, na Instagramie. DOSŁOWNIE WSZĘDZIE) ALE DZIŚ PRZYSZŁO OŚWIECENIE! Przecież mam bloga. BLOG MA AZ 100 wejść miesięcznie. A to wszystko dzięki wam. 🥰🥰🥰 I dziś proszę was abyście zajrzeli w moją książkę i jeśli macie konto to zostawcie coś po sobie. Dajcie znać, że żyjecie. Ale zanim linki i inne takie sprawy, to muszę wam opowiedzieć z czym to się je. A zatem... Książka opowiada historię o Allison, która ma sny (troszkę tematu ezo jest). W śnie po

Demony

 



Demony, to istoty należące do zła. Pierwszą istotą która przeciwstawiła sie Bogu to Lucyfer. Jako Anioł który służył po pewnym czasie przeciwstawił się. Wybudował swoje królestwo które nazywamy piekłem.

Jak mówimy o demonach to myślimy o złych istotach typu Diaboliny z filmów "Czarownicy" i "Czarownicy 2" 


Jednak demony mogą przybierać inne formy. Mogą wyglądać tak jak my. Dlatego trudno rozróżnić czy są one wśród nas, czy nie. Czasami próbują ukraść ciała bliskich. Dlatego odprawiany jest egzorcyzm.

A po czym rozpoznać demona?

Demony nie maja emocji, duszy oraz sumienia. Żerują one na naszej energii życia i są wampirami energetycznymi. Gdy spotkamy demona czujemy sie często omdleni oraz nie mamy chęci do życia.

Gdzie szukać pomocy?

Możecie sie skontaktować z uzdrowicielem. Jeżeli nie chcecie tego robić zaprzestańcie sie komunikować z tymi istotami, a jeżeli to nie możliwe ograniczcie spotkania.

Czy ty spotkałaś/eś sie z demonem? Jeśli tak napisz w komentarzu jak sobie poradziłaś/eś z nim. Może to pomóc innym, którzy potrzebują pomocy.

Pozdrawiam,
BPW

Komentarze

Popularne