Przejdź do głównej zawartości

Polecane

„Do you regret?”

Moi drodzy. W tym poście zwracam się do was z prośbą. Jako, że blog ma całkiem dobre wejścia, to postanowiłem to wykorzystać, i wierzę, że dzięki waszej pomocy wszystko się uda. Na blogu pisze od dwóch lat i wraz z powstaniem bloga powstał pomysł na książkę. (Spoiler - nie wyszło). Dopiero jakoś miesiąc temu zebrałem się i daje wszystkie siły w nowy projekt i wstawiam na popularna aplikację Wattpad. Jednak jako, że strona na której publikuje nie udoskonaliła kodu, to jestem skazany na reklamowanie mojej książki. (Na discordzie, na Twitterze, na Instagramie. DOSŁOWNIE WSZĘDZIE) ALE DZIŚ PRZYSZŁO OŚWIECENIE! Przecież mam bloga. BLOG MA AZ 100 wejść miesięcznie. A to wszystko dzięki wam. 🥰🥰🥰 I dziś proszę was abyście zajrzeli w moją książkę i jeśli macie konto to zostawcie coś po sobie. Dajcie znać, że żyjecie. Ale zanim linki i inne takie sprawy, to muszę wam opowiedzieć z czym to się je. A zatem... Książka opowiada historię o Allison, która ma sny (troszkę tematu ezo jest). W śnie po

Kreowanie rzeczywistości




Rzeczywistość jest czymś dla nas normalnym i codziennym. Jednak jeszcze nikt nie potrafi na nią odpowiednio spojrzeć. Ale właściwie jak mamy na nią spoglądać? To ja Wam postaram się to wytłumaczyć.

Wyobraźcie sobie przyszłość, trochę to trudno zrobić bo wszystko zależy od rzeczywistości. Przyszłość to taka woda która musi sie dostosować do kształtu naczynia czyli rzeczywistości. A co jeśli Wam powiem że ty i twój sposób myślenia jest szklarzem? Szklarzem który nagina naczynie zanim zastygnie. Wasz sposób myślenia jest ogniem który podgrzewa naczynie (rzeczywistość).

Niestety ten ogień gaśnie u wielu z nas. Tak było ze mną i pasaniu bloga (tak, tego bloga). Ogień po pewnym czasie zgasł a naczynie zastygło. Blog zamarł i marzenia poległy w gruzach. Ale jak widzicie nadal tu piszę. Świadczy to o tym że zapaliłem swój ogień do formowania rzeczywistości.

Nie martwcie sie że wasz ogień sposobu myślenia zgasł. Ja Wam pomogę go zapalić z powrotem.

Musicie myśleć w inny sposób. Sposobem jest tym patrzenie że już osiągnęliście sukces. Nazywamy to afirmacją/wizualizacją. Po drugie musisz wziąć swą przyszłość jak byka za rogi. Bo to właśnie ty jesteś odpowiedzialny w jakiej sytuacji teraz jesteś i w jakiej będziesz jutro. Człowiekiem sukcesu nie jest miliarder który nawet tego na początku nie pragnął. Człowiekiem sukcesu jest kucharka która marzyła gotować i sie z tego utrzymywać lub malarz który chciał pokazać swój talent i to robi!

To ty jesteś szklarzem formującym naczynie rzeczywistości. W to właśnie naczynie będzie wlana przyszłość. Nie lubisz swojej pracy? Znajdź taka która Ci się podoba i rzuć tamtą. Chcesz bloga? Załóż go, na pewno nic nie stracisz, oczywiście jak założysz na darmowych stronach.

Zobacz moją historię z blogiem a zrozumiesz ile przeciwności jest wiatrem które chce zgasić twój płomień.

BPW

Zapraszam serdecznie na bloga:

Komentarze

Popularne