Przejdź do głównej zawartości

Polecane

„Do you regret?”

Moi drodzy. W tym poście zwracam się do was z prośbą. Jako, że blog ma całkiem dobre wejścia, to postanowiłem to wykorzystać, i wierzę, że dzięki waszej pomocy wszystko się uda. Na blogu pisze od dwóch lat i wraz z powstaniem bloga powstał pomysł na książkę. (Spoiler - nie wyszło). Dopiero jakoś miesiąc temu zebrałem się i daje wszystkie siły w nowy projekt i wstawiam na popularna aplikację Wattpad. Jednak jako, że strona na której publikuje nie udoskonaliła kodu, to jestem skazany na reklamowanie mojej książki. (Na discordzie, na Twitterze, na Instagramie. DOSŁOWNIE WSZĘDZIE) ALE DZIŚ PRZYSZŁO OŚWIECENIE! Przecież mam bloga. BLOG MA AZ 100 wejść miesięcznie. A to wszystko dzięki wam. 🥰🥰🥰 I dziś proszę was abyście zajrzeli w moją książkę i jeśli macie konto to zostawcie coś po sobie. Dajcie znać, że żyjecie. Ale zanim linki i inne takie sprawy, to muszę wam opowiedzieć z czym to się je. A zatem... Książka opowiada historię o Allison, która ma sny (troszkę tematu ezo jest). W śnie po

Wampir



Tak sobie pomyślałem że post o wilkołakach był dosyć intrygujący więc pozostanę w temacie istot fikcyjnych bądź i tak samo realistycznych.

Dzisiaj (tak jak jest napisane w tytule) dotkniemy tematu dotyczącego wampirów. Na pewno już ten temat mignął wam przed oczyma, więc wiecie że wampiry to istoty najprawdopodobniej nieistniejące i pijące ludzką krew.

Skoro piją ludzką krew to są kanibalami. A przecież w poście o wilkołakach pisałem że jak człowiek spożyje ludzką krew bądź ciało zmieni się w wilkołaka.

Wampiry są wilkołakami? Wszystko jest możliwe w naszym świecie więc... niech się dzieje wola nieba!

O wampirach wiele się teraz mówi. Niedługo ma być premiera filmu "Hotel Transylwania 4" którym głównym bohaterem jest wampir, jego córka (wampirzyca), jego synowy (?) - człowiek oraz wnuczek (wampir). I innych kolegów tych rodziny. Film ten powstał (a raczej animacja) powstała na przysłowiowym steorytypie o tym że wampir ma ogromne kły, czarny płaszcz oraz śpi w trumnie... ale przecież nie musi tak być. A co jeśli żyją wśród nas?

Skoro wampiry żyją wśród nas, to jak ich rozpoznać?

Wampiry mają lodowaty dotyk. Ich dłonie noszą za sobą chłód niczym jak zza grobu. Kolejną cechą charakterystyczną wampirów jest blada cera. Wyglądają blado tak jakby mieli grypé lub byli konający. No i oczywiście nasze ulubione kły.



Ciekawostka:

W średniowieczu i za czasów Piastów gdy osoba wzbudzała podejrzenia że jest wampirem po śmierci zostawała często przebijana drewnianym kółkiem, miała odcinaną głowę i do ust została wpychana podarta Biblia.

Kolejną cechą charakterystyczną wampira jest to że on nie rzuca cienia. Niema także odbicia w lustrze.

To tyle na dziś. Mam nadzieję że was nie zanudziłem. 😅

BPW

Komentarze

Popularne