Przejdź do głównej zawartości

Polecane

„Do you regret?”

Moi drodzy. W tym poście zwracam się do was z prośbą. Jako, że blog ma całkiem dobre wejścia, to postanowiłem to wykorzystać, i wierzę, że dzięki waszej pomocy wszystko się uda. Na blogu pisze od dwóch lat i wraz z powstaniem bloga powstał pomysł na książkę. (Spoiler - nie wyszło). Dopiero jakoś miesiąc temu zebrałem się i daje wszystkie siły w nowy projekt i wstawiam na popularna aplikację Wattpad. Jednak jako, że strona na której publikuje nie udoskonaliła kodu, to jestem skazany na reklamowanie mojej książki. (Na discordzie, na Twitterze, na Instagramie. DOSŁOWNIE WSZĘDZIE) ALE DZIŚ PRZYSZŁO OŚWIECENIE! Przecież mam bloga. BLOG MA AZ 100 wejść miesięcznie. A to wszystko dzięki wam. 🥰🥰🥰 I dziś proszę was abyście zajrzeli w moją książkę i jeśli macie konto to zostawcie coś po sobie. Dajcie znać, że żyjecie. Ale zanim linki i inne takie sprawy, to muszę wam opowiedzieć z czym to się je. A zatem... Książka opowiada historię o Allison, która ma sny (troszkę tematu ezo jest). W śnie po

Dlaczego nie przepraszać?


Przepraszam za moją nieobecność, a może nie, nie przepraszam! 😊

Dziękuję Wam za wytrwałość w oczekiwaniu na kolejny post.


Dzisiaj będzie o tym że przepraszając obniżamy swoją wartość.

Kiedyś, dawno, dawno temu jakieś wieki (czyli może 2 miesiące temu) przeczytałem artykuł o tym, żeby... nie przepraszać.

Jak! Gdzie kultura! Dlaczego nie przepraszać!

Wiem że czytając ten post wasz mózg z tyłu aż kipi złością abyście to wykrzyczeli. (Też tak miałem 😏)

Przeprosimy naszych znajomych że spóźniliśmy się na spotkanie?

Nie! Możemy zachować się kulturalnie zachowując twarz i nie poniżając się przy znajomych jak błazen. Wystarczy powiedzieć:

"Dzięki że czekaliście" I WSZYSTKO BĘDZIE GIT 😁

Obrażą się? NIE. Macie poczucie winy? NIE.

A zatem wszyscy są szczęśliwi a ty zyskujesz bo nie obniżasz swojej wartości.

Ja już jestem niski więc zazwyczaj "przepraszam" za spóźniony post. 😏

Ale dosyć o mnie, teraz czytacie o sobie, więc porady jak nie "przepraszać" albo kiedy "przepraszać"

Chcecie przejść przez tłum ludzi w sklepie. Co mówicie?

Zazwyczaj "przepraszam, czy mogę przejść?". Jak wyminąć słowo którego nie chcemy?

Proste! Powiedzmy: "Czy mogłaby mnie Pani przepuścić?"

Lub powiedzieć "Rodzę!" To od razu wszyscy wam zejdą z drogi. (Ale to był żart, aczkolwiek widziało się pewne rzeczy 😅)

Ale kiedy przepraszać? Kiedy powinniśmy podać dłoń i powiedzieć szczerze mówiąc to słowo?

Odpowiedź jest prosta. Gdy skrzywdziliście kogoś, to po prostu przeproście to osobę. 😊

Pozdrawiam,

BPW


Komentarze

Popularne