Przejdź do głównej zawartości

Polecane

„Do you regret?”

Moi drodzy. W tym poście zwracam się do was z prośbą. Jako, że blog ma całkiem dobre wejścia, to postanowiłem to wykorzystać, i wierzę, że dzięki waszej pomocy wszystko się uda. Na blogu pisze od dwóch lat i wraz z powstaniem bloga powstał pomysł na książkę. (Spoiler - nie wyszło). Dopiero jakoś miesiąc temu zebrałem się i daje wszystkie siły w nowy projekt i wstawiam na popularna aplikację Wattpad. Jednak jako, że strona na której publikuje nie udoskonaliła kodu, to jestem skazany na reklamowanie mojej książki. (Na discordzie, na Twitterze, na Instagramie. DOSŁOWNIE WSZĘDZIE) ALE DZIŚ PRZYSZŁO OŚWIECENIE! Przecież mam bloga. BLOG MA AZ 100 wejść miesięcznie. A to wszystko dzięki wam. 🥰🥰🥰 I dziś proszę was abyście zajrzeli w moją książkę i jeśli macie konto to zostawcie coś po sobie. Dajcie znać, że żyjecie. Ale zanim linki i inne takie sprawy, to muszę wam opowiedzieć z czym to się je. A zatem... Książka opowiada historię o Allison, która ma sny (troszkę tematu ezo jest). W śnie po

Jak się nie bać spełniać marzeń? - Czy porażki są straszne?


Porażka - dziś prawie usunąłem bloga bo pomyliłem przyciski, a chciałem zmienić favicone.

Dziś porozmawiamy o porażkach. A dlaczego nie? Po co gadać o sukcesach. Mi się znudziły sukcesy, ale nie znudziło mi się życie bo... ponoszę porażki.

Czy należy się bać porażek? Boisz się coś zrobić, bo mały ludek puka Ci w czaszkę i mówi że nie dasz rady?

Jeśli tak, to ten post jest dla Ciebie. 😊

Dlaczego boisz się spełniać marzenia i rozwijać na swój sposób?

Odpowiedź jest prosta. To zależy od środowiska w jakim się wychowałeś(aś). Polega to na miłości warunkowej i nie warunkowej. Nie chcę i nie zamierzam zganiać że boisz się bo rodzic (bądź prawny opiekun) wychował Cię w zły sposób. (Ale nie mówię że to nie prawda) Raczej sądzę że towarzystwo z którym się zadawałeś(aś) w pewien sposób Ciebie hamowało i warunkowałeś(aś) aby zdobyć ich przyjaźń.

A zatem to co podkreślone jest ważne więc teraz się do tego odnieśmy...

MIŁOŚĆ WARUNKOWA

Jest to miłość w której nie jesteś pewny(a) że ją uzyskasz. W skrócie (Kocham Cię jeśli...).

Zadajesz sobie pytania, lecz nie odpowiedzi:

- Czy zrobiłem(am) to dobrze?

- Jestem wartościowy(a)?

- Zasługuję na...?

MIŁOŚĆ BEZWARUNKOWA

Jest to miłość w której jesteś pewny(a) że ją uzyskasz. W skrócie (Kocham Cię ponad wszystko).

Tu zadajesz sobie odpowiedzi, a nie pytania:

- Zrobiłem(am) to dobrze.

- Jestem wartościowy(a).

- Zasługuję.

Ludzie wychowani metodą miłości bezwarunkowej, nie boją się porażek, bo wiedzą że miłość zostanie odwzajemniona ponad wszystko. Osoby wychowane tą metodą zwykle odnoszą sukcesy ALE TO NIE ZNACZY ŻE NIE ODNOSZĄ PORAŻEK!

Kiedyś, całkiem chyba niedawno, bo kilka lat temu do świadomości publicznej została wpuszczona wiadomość że:

"20 procent sukcesu to talent"

Ale to rozwiniemy w następnym poście, bo to zbyt długi temat.

Ja z tym stwierdzeniem się nie zgadzam bo by osoba (beztalęcie) nie będzie potrafić osiągnąć 100 procent sukcesu. Czyli może osiągnąć zaledwie 80. NIE PRAWDA! (ale o tym za tydzień)

Czy porażki są straszne?

NIE! Porażki moim zdaniem nie mają na celu niszczyć nam życia. One są moim zdaniem szczeblami w drabinie. Dzięki nim wspinamy się do hasła napisanego wielkimi literami "SUKCES". Dzięki nim zdobywamy wiedzę.

Słynne powiedzenie pewnego filozofa.z oświecenia "tabula rasa" (czysta kartka) 

Rodzimy się pustą kartką która poprzez doświadczenie jest zapełniana.

kontynuujemy 😉

A zatem skończyłem na "tabula rasa" czyli pusta kartka którą zapełniamy doświadczeniami...

AHA!

Więc pragnę tobie czytelniku uświadomić że jeśli boisz się porażek to... "boisz się wiedzy".

Stoisz i nie rozwijasz się nie popełniając porażek. Jeśli nie popełniłeś porażki, to zapewne już w niedalekiej przyszłości ją przeżyjesz. (Kiedyś musi być ten pierwszy raz 😊) Taki suchar, ale tak na poważnie założę się że już popełniłeś(aś) jakiś błąd. Ba! Nawet mam pewność że każdy człowieczek na tej ziemi popełnił błąd. Nawet noworodek ma grzech pierworodny według chrześcijaństwa.

Podsumujmy.

- Każdy popełnij porażkę,

- Należy ich się nie bać,

- Oraz umieć wybaczać sobie omyłki.

Pozdrawiam,

BPW

Za tydzień post o talencie.😉

Komentarze

Popularne